Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
(Veronika Moskaleva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82971 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lucie Tůmová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iylna/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Eva Švecová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1qwl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(David Cvrkal)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dw0ax/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Konkurenční výhody internetových obchodů a jejich vliv na nákupní rozhodování
(Markéta Kuncová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ksy34/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
(Tomáš Vlastník)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d2476/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
(Denis Kupr)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//99ho0m// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
(Lucie Krikelová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wvpmn0// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
(Nikola Spurná)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79179 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Dopady kulturní globalizace na chování české společnosti
(Alice Vránová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35297 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma