Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
strategie, marketingové, komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační mix vybrané značky
(Tereza Hadynová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//vgyomv// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix vybraného podniku Candy store
(David Veselý)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//rmj64h// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
(Karolína Mrázková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5rpn/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
(Lukáš Duben)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50620 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
(Martina Součková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81363 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
(Ludmila Naušová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//t1mcaq// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
(Darina Bláhová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ic7uh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
(Kateřina Martínková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69778 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Kristián Baffi)2014, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fwgq5/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
The Application of Digital Media on Building Luxury Brand Awareness
(Thi Thuy Trang Phan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75153 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma