Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
(Martin Trojan)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yrykc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
(Martin Beneš)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e3j7u/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
(Lukáš Krejča)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xaxbt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
(Lukáš Kossakowski)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79470 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
(Kristýna Adámková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90853 | Management / | Práce na příbuzné téma