Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální komunikace kulturní instituce
(Veronika Marešová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nu8k7/ | Učitelství pro střední školy / Vizuální tvorba Galerijní pedagogika a zprostředkování umění | Práce na příbuzné téma
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
(Pavel Štutzbart)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//sus8fl// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
(Edward Kelnar)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//hm74jv// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Vizuální komunikace politického hnutí
(Lukáš Hunter)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//t4q1do// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Vytvoření brand manuálu v kontextu rebrandingu vybrané společnosti
(Petr Zavadil)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hub6li// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
(František Schwan)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/gv0z5/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Branding značky na sociální síti
(Adrián Molota)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qoqufq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako nástroj pro branding
(Dominik HERZINA)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n9pltq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma