Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ambassador marketing značky
(Ivana Vondráková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//idr94n// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students
(Sandra Jankotová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94473 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Výkonnostní online marketing v event managementu
(Jiří Skala)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//wdpih2// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Tereza Hyšková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z4vbt/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
(Kristýna Jarešová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/iryt9/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
(Tereza Mařánková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/t9al6/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
(David Srb)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tkylh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
(Kristýna Čiháková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování
(Barbora Barešová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//maarks// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
(Tereza VESELÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//amkc1r// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma