Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
DedolesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Denisa Škodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmaso/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování firemní značky
(Zuzana Kulíšková)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53uh/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky
(Tomáš Nemec)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k83ao/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Nadezhda Axyonova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzs0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
(Nikola Kozáková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//17p0wx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
(Martina Maximová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/z275m/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
(Tereza Procházková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//5ll9e0// | 6341N / | Práce na příbuzné téma
Budování značky Vagón Café
(Václav Bednář)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/laf8b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
(Martina Homoláková)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gh9wy/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma