Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
(Ruslan Tazhigaliyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ps53a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
South Korea's marketing campaigns to promote tourism
(Henrika KAČIAKOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//y0p6wf// | Korejština pro hospodářskou praxi / | Práce na příbuzné téma
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
(Jan Machek)2017, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wbufu/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing značky Lumene
(Barbora Hudečková)2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//w5ewqx// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
(Radim Zacios)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Online marketing
(Barbora Brychtová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79658 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Plánování značky Galbani a nastavení strategií pro její digitální marketing
(Jan Eršek), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//z93wny// | 63-41-N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma