Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
(Radim SMIČEK)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
(Sofiia Shevchuk)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//m9r57g// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
(Simona Šlapáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//un5yvl// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
(Simona Šlapáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7rvaz3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Communication campaign of the firm
(Aditi Baindur)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y90vs/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
The Importance of Emotions in Language: Presidential campaign
(Tereza Laumerová)2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ilrir/ | Filologie / Angličtina (jednooborové) | Práce na příbuzné téma
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
(Martin Bernátek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29692 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
(Martin Jenšík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41853 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma