Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

reklama

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
 (Radim SMIČEK)

2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
 (Sofiia Shevchuk)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//m9r57g// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
 (Simona Šlapáková)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//un5yvl// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
 (Simona Šlapáková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//7rvaz3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Communication campaign of the firm
 (Aditi Baindur)

2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/y90vs/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma

The Importance of Emotions in Language: Presidential campaign
 (Tereza Laumerová)

2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/ilrir/ | Filologie / Angličtina (jednooborové) | Práce na příbuzné téma

Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
 (Martin Bernátek)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/29692 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
 (Martin Jenšík)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/41853 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma