Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Typologie zákazníkůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hierarchical cluster analysis of categorical data
(Zdeněk Šulc)2024, Habilitační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92051 | - / | Práce na příbuzné téma
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
(Lukáš Pastorek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48277 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika | Práce na příbuzné téma
Environmentální management ve společnosti Father's Coffee Roastery s.r.o.
(Viktorie VOSÁHLOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//jbvavc// | Ekonomicko-manažerská studia / Ekonomicko-manažerská studia / Obecná lingvistika a teorie komunikace | Práce na příbuzné téma
Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery
(Tereza Krčková)2021, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mx46n2// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků pražírny kávy
(Nikol Řehánková)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//kv4jt0// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová stratégia predaja kávy
(Barbora Vanková)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ouazsc// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků pražírny kávy
(Nikol Řehánková)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//kv4jt0// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it
(Davit Sioridze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tvnq2/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
(Martina Möstl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91130 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
(Sára Čejková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//myp3tv// | Digitální marketing / | Práce na příbuzné téma