Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
(Sophia STOBBE)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//r942ku// | Regional and European Project Management / | Práce na příbuzné téma
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
(Jana Hronová)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xlal2j// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
(Petra Zelinková)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqdmb/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
(Andrea Kanko)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//4tpkn3// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
(Sandra Jiřiková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ara4uj// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
(Adéla Nováková)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//5t0e0h// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
(Vlasta Dušková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//0ezl8z// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza mediální kampaně neziskové organizace
(Lenka Navrátilová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vmjlu/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
(Barbora Horanská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69145 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma