Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Umělá inteligence (AI)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social Media Marketing
(Ishtiaq Ahmad Danish)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jpisn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing
(Jakub Patkoš)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fy55a/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing komerčních organizací
(Melinda Fabiánová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jy6jd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
(Vendula Spáčilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b1jpde// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence (AI) v oblasti řízení lidských zdrojů v odvětví výrobních podniků.
(Šimon Kusý)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zkmwa/ | Řízení lidských zdrojů / | Práce na příbuzné téma
Umělá inteligence (AI ) v architektuře
(František Rubáč)2022, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//0msjkg// | Architektura a urbanismus / | Práce na příbuzné téma
Systém pro automatickou modifikaci videa v reálném čase s prvky AI(umělé inteligence)
(Jan BENEŠ)2021, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//a2cxy0// | Aplikovaná elektrotechnika / | Práce na příbuzné téma
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
(Eva Vašíčková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t63ux/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
(Lalita Berikbaeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fl8sr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma