Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Herní designKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
UX a UI design softwarového nástroje pro komunikaci termokamery a PC
(Kateřina BARTÁKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//810t8b// | Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Design Guidelines for User Interface for Augmented Reality
(Jakub Blokša)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yombd/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Tvorba 3D modelu a jeho využití v herním průmyslu
(David Chochola)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ahuvaa// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Vizualizace aktuálních fyzickogeografických podmínek v detailním 3D modelu území
(Radim HOLUB)2024, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//qqikzc// | Geoinformatika a kartografie / | Práce na příbuzné téma
Porovnání 3D grafických softwarů pro herní průmysl
(Sarah Štědronská)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kbvesu// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
(Michal Mann)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB13124 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Generovaná 3D hra v Unity
(Patrik SZKANDERA)2019, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rcz9o5// | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Podoby onboardingu digitálních her v žánru 3D platformer - případová studie
(Šimon Vladík)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yo4dg/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény ve videohrách
(Ondřej Dolejš)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85188 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Návrh výtvarného stylu hry s využitím 3D skenů
(Tadeáš Kříbek)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//iiwhw4// | Multimédia a design / Game Design | Práce na příbuzné téma