Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
(Zuzana Nešetřilová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/qzy41/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
(Veronika Němečková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stuyz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
(Karol Juliana Garcia Rivero)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6iiq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
(Juan Carlos Palacio Pedroza)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151586 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
(Alice Berthuy)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52566 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
(Luis Perez Montesa)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49591 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Social networks and its marketing potential for enterprises
(Karyna Kasperovych)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gz61m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
(Ondřej Hanulík)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/heg02/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
(Juraj Hostak)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79843 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
(Darya Ussatova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qy6pk/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma