Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
generácia ZKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky
(Michaela Grancová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dprsy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky
(Eliška Hubíková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0pmnu0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Branding – Its History and New Challenges
(Kirill Denissov)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nk60f/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Branding a realizace velkoformátových hraček z kartonu
(David Sasín)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w3u4et// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako nástroj pro branding
(Dominik HERZINA)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n9pltq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma