Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Augmented reality ve fashion marketingu
 (Bára Kohoutová)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//hlg46b// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele
 (Filip Lukosz)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//azvkl3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Rozšířená realita jako nové médium pro situacionistické strategie
 (Tomáš Giesl)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ejluy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Virtuální a rozšířená realita ve vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků
 (Jitka NOVÁKOVÁ)

2024, Bakalářská práce, Fakulta zdravotnických věd / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//gwzwln// | Zdravotnické záchranářství / | Práce na příbuzné téma