Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Augmented reality ve fashion marketingu
(Bára Kohoutová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hlg46b// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele
(Filip Lukosz)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//azvkl3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozšířená realita jako nové médium pro situacionistické strategie
(Tomáš Giesl)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ejluy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Virtuální a rozšířená realita ve vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků
(Jitka NOVÁKOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta zdravotnických věd / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gwzwln// | Zdravotnické záchranářství / | Práce na příbuzné téma