Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
(Gabriela Bílková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ani3sq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB
(Kristýna Nerádová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//os583j// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Strategický plán rozvoje Studentské unie ČVUT
(Tomáš Pícha)2022, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//tzn7yw// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
(Lucie DOBEŠOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kicgv6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kristýna Kosatíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y497x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kateřina Pořízková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dhm61/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB
(Kristýna Nerádová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//os583j// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na image značky
(Kristýna Kurečková)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lf2j97// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
(Kateřina Kročková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtjxs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na pozici značky
(Lucie Hladíková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mta0te// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma