Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
(Jiří Hruška)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reputation management in hotel marketing
(Ekaterina Semina)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14063/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
The Importance of Managing eWOM in the Hotel Industry
(Tomáš Horák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40524 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Business plan of Trilobit Hotel
(Alena Latash)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50828 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Vliv TripAdvisoru na využití kapacit Wellness and SPA boutique Hotel pod Lipkami Praha
(Karina Alimbekova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14051/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie pro získávání korporátních klientů pro vybraný hotel
(Michaela Kupková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9145/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma