Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
(Zixuan Wang)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86940 | Management / | Práce na příbuzné téma
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
(Nina Wagner)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85896 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
(Jaroslava Štaflová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153273 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
(Karolina Koutná)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//go77dx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
(Veronika Medková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
(Diana Stašková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46393 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
(Silvie Hynčicová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5xl8l8// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?
(Zuzana Orlichová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29886 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového výrobku na kosmetický trh
(Iveta Kozáková)2007, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ptnft/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma