Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Exploring the impact of TikTok and Instagram marketing on generation Z cosmetics female consumers in the Czech Republic
(Olha Vasylchenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88411 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
(Linda Zamrazilová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//545cmk// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
(Veronika Medková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
(Valérie Skuplíková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149665 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
(Markéta Šeligová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//swerfz// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání reklam generací Z na trhu kosmetiky
(Anastasia Pseirakis)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//3u10nd// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
(Petra Myslivečková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76534 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využívání sociálních sítí u generace Z
(Dominika Mrkvičková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/n7ewx/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
(Tomáš Bojko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxmb0/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma