Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
UdržitelnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
(Natálie Křepelková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5ruq3r// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The impact of ESG reporting on the transparency and accountability of fast fashion supply chains
(Anna Gluško)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92457 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
(Petra Lauerová)2020, absolventská práce CŽV, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//0vm460// | Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
(Matěj Škáva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94458 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
(Veronika Miklášová)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fdnoq9// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
(Wiktoria Kowalczyková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vbmm9b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
(Natálie Lesse)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/rcofjk/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy
(Lucie Šimáková), Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//j3i3n3// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma