Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
(Tereza Málková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Práce na příbuzné téma
Výzkum hodnoty značky Nike z hlediska osobnosti značky
(Lucie Štěpánová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//hetvck// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Baťa - výzkum postavení značky
(Petr Dlouhý)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68539 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
(Nikola Minaříková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//asmtm5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Povědomí značky e-shopu GymBeam
(Markéta Franková)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jy4uh/ | Digitální business / | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a výzkum značky Škoda
(Petr LANG)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//8raegc// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Role marketingového výzkumu v procesu řízení značky
(Eliška Hollanová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h4va6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
(David Pařez)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52877 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
(Markéta Petroušková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wpzc5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma