Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA
(Michaela Kaválková)2011, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//bnkbeo// | Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku | Práce na příbuzné téma
Výzkum spokojenosti zákazníků beauty salonu Goddess
(Polina Tuniakina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83682 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě (Česká spořitelna)
(Roman Švéda)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86050 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Mystery Shopping
(Aleš Tóth)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mko8v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
(Adéla Nováková)2024, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//eyhzkz// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
(Monika Machovská)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/luook/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Mystery shopping v bankovnictví
(Denis HORÁK)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//s5icl3// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma
Využití mystery shoppingu v bankovnictví
(Vojtěch BRABEC)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//zic3kg// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Výzkumné metody a nástroje designu služeb se zaměřením na využití pro mystery shopping v knihovnách
(Magdalena Jirásková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qxlwa/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
(Volha HRYB)2015, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jcr0sq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma