Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelské preferenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
(Otakar Holubec)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/aloju/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Chování zákazníka ve vztahu ke značce
(Robert Henyš)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rwusb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
(Jakub Leinberger)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/rwwjm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
(Barbora SOPKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
(Markéta Vrbíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86696 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Postoj žen generací X a Y k vybrané značce
(Daniela Drábková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u5crw1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma