Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelské preferenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Organizační struktura restaurace McDonalds
(Drabik Drabik)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/m2q5r/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
(Mariami Denosashvili)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4e0nu8// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Specifika marketingu napříč podniky rychlého občerstvení
(Matěj Andraščík)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86677 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza tvorby a realizace strategie v odvětví rychlého občerstvení
(Adéla Uhlířová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74789 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
(Emmanuel Selase ASAMOAH)2012, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ukkgp9// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky STREAT
(Jitka Doležalová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//herdcu// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Šárka Myšková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ssofh5// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
(Adéla Malinovská)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7ejp3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
(Hanačíková Hanačíková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oiq98/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření povědomí o značce About you
(Sandra Jaroňová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t2hni/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma