Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Influencer marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
(Enrico Rubele)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73376 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
(Affaan Asma Manzil Luquman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91596 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Analyzing the Impact of Social Media Influencers Across Different Product Categories
(Tereza Rejchrtová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93668 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
(Elena Khokhlova)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
(Olubukola Dona Sammy)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ufa541// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
(Emmanuel Paul Kane)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Social media as an effective tool to promote business.
(Alina Kudrautsava)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80333 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case
(Adelya Bilgin)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90877 | International Business / | Práce na příbuzné téma