Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání značky Nutrilon na trhu kojeneckých mlék v Hlavním městě Praha
(Barbora Švecová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46522 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
(Eva Malecká)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35130 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
(Jana Kosinová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gjrp3q// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Segmentace automobilového trhu
(Ondřej Med)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76693 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma