Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Limitované edice tenisekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek
(Jan Gogola)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152822 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek
(Jan Gogola)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152822 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
(Tomáš Sadílek)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
(Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a5rx9l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek
(Jan Gogola)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152822 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma