Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Limitované edice tenisek

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek
 (Jan Gogola)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/152822 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek
 (Jan Gogola)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/152822 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
 (Tomáš Sadílek)

2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
 (Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//a5rx9l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek
 (Jan Gogola)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/152822 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma