Theses on the same topic (having an identical keyword):
Vnímání značkyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
(Barbora Spitzerová)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//plrk30// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Theses on a related topic
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
(Magda Neuwirthová)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45244 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Corporate identity v rodinnom podniku
(Michal Cerulík)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52528 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
(Lucie Marková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/uh28i/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile
(Petr INDRA)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2kcqdr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Corporate Identity
(David Růna)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/7619 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Theses on a related topic
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic