Theses on the same topic (having an identical keyword):
marketingová komunikaceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Business strategy for establishing and development of the new brand
(Kateřina Janečková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/givi1/ | Economics and Management / | Theses on a related topic
Marketing Strategy of Company XY
(Kateřina Janečková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/us3f3/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
(Mariia Kadesnikova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93003 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
(David Dohnal)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m8f82/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Návrh komunikační kampaně a její implementace
(Lukáš Štecák)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/al086/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Theses on a related topic
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
(Mariia Kadesnikova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93003 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Product placement jako nová forma komerční komunikace
(Michaela Brožová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r25lh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
(Juraj Pilát)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10068/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic