Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Vinařský průmyslKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Jiří Prášek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qfcbjq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy
(Jana Benáčková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//chsvfi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Karel Halberštádt)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l5pclp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vizuálně komunikační design pro Galerii Jaroslava Fragnera
(Zuzana Rýznerová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//jg2red// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Design značky oblečení a infografických potisků
(Illia Volkhin)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78802 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Corporate identity design Galerie města Třince
(Jana Kaufmanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//yytghj// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma