Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer behavior in fast food restaurants
(Eva Kulhavá)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85259 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
(Juan Carlos Palacio Pedroza)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151586 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
(Hiral Dhruvin Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151584 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
(Viktorie Štorková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92396 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
(Elouise Christa Errolat)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89119 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
(Inessa Avagyan)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79736 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
(Chi Mai Nguyen)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ods5od// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
(Viktorie Štorková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92396 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Project of launching natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
(Jana TOMKOVÁ)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lbrzms// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
(Aneta Chlebiková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149705 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma