Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
soft powerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Festival Pražské jaro jako nástroj kulturní diplomacie ČR
(Karolína Šalýová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92432 | Mezinárodní studia a diplomacie / | Práce na příbuzné téma
Pražské jaro: Hudbou k míru a přátelství mezi národy – sonda do dějin institucionálních funkcí festivalů
(Jonáš Kucharský)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dacka/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro
(Jan Hlavín)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36705 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Festival Pražské jaro jako nástroj kulturní diplomacie ČR
(Karolína Šalýová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92432 | Mezinárodní studia a diplomacie / | Práce na příbuzné téma
Pražské jaro: Hudbou k míru a přátelství mezi národy – sonda do dějin institucionálních funkcí festivalů
(Jonáš Kucharský)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dacka/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní hudební soutěž Pražské jaro
(Zdeněk Thuma)2023, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/18701 | Hudební umění / Pozoun | Práce na příbuzné téma
Pražské jaro a jeho propagace
(Michal Přáda)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xa7oj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pražské jaro jako flétnová soutěž
(Nikola Olšaníková)2016, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9043 | Hudební umění / Flétna | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
(Karolína Kloučková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70219 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro
(Jan Hlavín)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36705 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma