Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kulturní diplomacieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní diplomacie mezi Českou republikou a Španělským královstvím. Případová studie modelu české kulturní diplomacie ve Španělsku.
(Lucie Staveníková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u2hft/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Překlad jako nástroj kulturní diplomacie
(Iryna Zabiiaka)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/njh0z/ | Filologie / Literatura a mezikulturní komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
(Kristina Jochmannová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zcitb/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Kulturní diplomacie České republiky
(Natálie Arpášová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/zh95l/ | Mezinárodní a diplomatická studia / | Práce na příbuzné téma
Kulturní diplomacie
(Dominika Antonie Skalová)2015, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8339 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma
Nation branding a značka „Česká republika“
(Michaela Haljuková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhgil/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Nation branding jako nástroj uplatnění soft power státu
(Adéla Hradilová)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a2vq9/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Nation branding jako prvek ekonomické diplomacie - španělská praxe
(Kateřina Šmahelová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49335 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image značky Česká republika
(Lenka Schrepfferová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wcsel/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma