Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
umístění firemní značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
(Anežka Janečková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fdti3f// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
(Adriana Malíková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gtgjh3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity
(Šárka Bucharová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//f7lre7// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
(Chaohang Wu)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g14ip/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
(Kateřina Hrubá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//zn4aq9// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
(Myriam Medard)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29127 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma