Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Nealkoholické

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Non-Alcoholic Beer Production
 (Peter Vaštík)

2024, Disertační práce, Fakulta potravinářské a biochemické technologie / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze

http://theses.cz/id//a6vwnm// | Biotechnologie / | Práce na příbuzné téma

Moderní technologie nealkoholických nápojů
 (Markéta Langová)

2018, Bakalářská práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//o20gcm// | Chemie a technologie potravin / Technologie potravin | Práce na příbuzné téma

Technologie výroby nealkoholických piv
 (Hana MÁCHALOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Zemědělská fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//3zc6gm// | Zemědělství / Agropodnikání | Práce na příbuzné téma

Charakterizace nealkoholické nemoci jater (NAFLD) v potkaních modelech obezity
 (Hana Selicharová)

2024, Diplomová práce, Fakulta potravinářské a biochemické technologie / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze

http://theses.cz/id//cblo7b// | Bioanalytická laboratorní diagnostika ve zdravotnictví / | Práce na příbuzné téma

Senzorické hodnocení nealkoholických piv v závislosti na technologii výroby
 (Markéta BRABCOVÁ)

2013, Diplomová práce, Zemědělská fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//f8n7kd// | Zemědělské inženýrství / Agropodnikání | Práce na příbuzné téma

Vizuální identita PiTy BEER
 (Tereza Matoušková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//nxwdrg// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
 (Peter Mokrý)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

http://is.vsh.cz/th/12699/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
 (Monika Mokrá)

2014, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/dsxmif/ | Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů | Práce na příbuzné téma