Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
(Tomáš Tieze)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w1yje/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Integrace moderních technologií do výuky matematiky na základních školách
(Jakub Dvořák)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ggbr6/ | Matematika se zaměřením na vzdělávání / Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Inovavace předmětu Informační a komunikační technologie na základě integrace LMS do výuky
(Jiří PLACHÝ)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//or8ayc// | Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium) | Práce na příbuzné téma
Analysis of sales and customer support in IT services
(Martin Ludík)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rab9o/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
ERP system, new trends, processes of system selection, sales, implementation and support
(David Duranti)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zy8tq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
(František Horký), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//sp1frg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
(František Horký)2024, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//refxzh// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
(Adéla Petříčková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xx6ex/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
(Kateřina Buzková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ciwx9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma