Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Postoj ke značceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer Marketing On Instagram
(Furkan Çakir)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o16lk/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
(Gabriela Dvořáková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//25isut// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
(Kristýna Jarešová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/iryt9/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Jana Skřivánková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l16ps/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
(Lenka Jungová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w1plm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing na sociální síti Instagram
(Tereza Chudějová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82638 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Eva Horníková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ecx13/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
(Kateryna Stryzhevska)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81730 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
(Egor Simanenkov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92637 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
(Egor Simanenkov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92637 | Management / | Práce na příbuzné téma