Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci
(Tadeáš Adamjak)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pedpsm// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Multilevel marketing
(Adam Vajner)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jk316/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci
(Tadeáš Adamjak)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pedpsm// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
(Marcel Vraný)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87564 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The countryside and the demands of young generation (The case study of Stavropol region in Russia)
(Nadezda Orel)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//aq8i0d// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
(Nikol Brotánková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92668 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv mezigenerační výměny na multimediální komunikaci v e-commerce
(Anna Chaikovska)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86076 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
(Klaudia Daňková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//whc3m1// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
(Denisa Roreitnerová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//yc16gv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
(Barbora Hlávková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//92f3jd// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma