Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Spotřebitelský, etnocentrismusKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
(Daria Artamonova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82985 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
(WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE)2013, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j7qwyt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
The Global Consumer Ethnocentrism
(Sofiko Momtselidze)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd452/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
(Grace Edward Mbwiga)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
(Ozan Buğur)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93315 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Ethnocentrism at Turkey
(Umut Ayik)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d93ma/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
(Veronika Procházková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85325 | Management / | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect a marketing vín
(Jan Řebíček)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//508cnp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
(Grace Edward Mbwiga)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma