Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
módaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing módneho umelca a jeho značky
(Nikola Petrušková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82176 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
(Terézia Čížiková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91514 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Dámská módní značka a emoční marketing
(Veronika Hasalíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//xh8mn1// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Možnosti vstupu české oděvní značky Odivi s.r.o. na německý trh
(Karolína Břinková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72739 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma