Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
(Jana Fleischer)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89220 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh
(Zita Mickertsová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117953 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
(Nikita Shuvatov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91053 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský plán uvedení nové módní značky na český trh
(Maria Bushueva)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71961 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Možnosti expanze značky JOSEFINA BAKOŠOVÁ na berlínský trh
(Elizaveta Ovcharenko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80258 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
(Jan Zagvozkin)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/vjjts/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma