Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Jaroslava Nová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o4e6j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
(Silvia Sleziaková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hjpbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
(Natálie Blahová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y6qfb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu
(Michaela Havlová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h8nc7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace v oboru svatebního fashion marketingu
(Nikola Kakáčová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zuye6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
(Dominika Maloňová)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//whwtcx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
(Kristýna Kovářová)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fy7vuf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma