Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
(Yuriy Partala)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Budování značky – Brand building
(Jan Procházka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//utq1tc// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Theses on a related topic
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Theses on a related topic
Brand Building through Podcasts
(Azaliya Amanzholova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n1k0a/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Brand building s využitím sociálních sítí
(Petr Novák)2021, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/f91hc/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Brand Building Módní Značky Jan
(Kristýna Škamralová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j95sqn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
(Jakub Žďárský)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//7v38cn// | Systémové inženýrství a informatika / | Theses on a related topic
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic