Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
četnost, sdílení, na, sociálních, sítíchKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv sociálních sítí na chování a rozhodování uživatelů
(Nela Machová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92804 | Informační média a služby / | Práce na příbuzné téma
Motivace uživatelů mladších třiceti let pro sdílení soukromých informací na sociálních sítích
(Valentina Dusíková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wue2q/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Sdílení erotického obsahu na sociálních sítích
(Oriana Laštovičková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89707 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Motivace matek ke sdílení fotografií vlastních dětí na sociálních sítích
(Veronika LAVIČKOVÁ)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xte50r// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Postoj manželských párů ke sdílení fotografií dětí na sociálních sítích
(Kateřina ZBOŘILOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//cnrtv6// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
(Sruthish Sivakumar)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//07mero// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
(Veronika Linhartová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82476 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na rozhodovací proces spotřebitele
(Lucie Redlová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138630 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma