Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ParfumerieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
(Justýna Lecianová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uewuw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
(David Srb)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tkylh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
(Kateřina Bilinová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d5mmn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing
(Martin Hudec)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g1m2c/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Martin Graupner)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e93ui/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing v neuromarketingu
(Kateřina Tučková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2jmy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
(Barbora Němcová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ak0tz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový a emoční marketing
(Ekaterina Peshina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87970 | Management / | Práce na příbuzné téma
Exploring the impact of TikTok and Instagram marketing on generation Z cosmetics female consumers in the Czech Republic
(Olha Vasylchenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88411 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma