Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
StarbucksKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
(Igor Zavadovský)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mzzh0/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
(Nicole Urbančíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//v6uf9r// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
(Ananyan Ananyan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/erhin/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy of Starbucks
(Matyáš Kříž)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82847 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
(Aylin Sadıkoğlu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89079 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
(Mariia Kadesnikova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93003 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
(Oleksandra Nikitina)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40136 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
(Nikola Herodesová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54510 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Starbucks
(Anna Marchevskaia)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85088 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma