Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
(Kristýna Pecková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q4hf0w// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Event marketing značky Red Bull
(Dominik Šollar)2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Red Bull generací Z
(Klára Exnarová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93009 | Management / | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
(Anh Tung Vu)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Přínos student brand managera pro povědomí o značce
(Dan Janík)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34895 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
(Matthew Allen)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81362 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma