Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
(Markéta Šeligová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/155038 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
(Markéta Šeligová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/155038 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje zadluženosti a úspor českých domácností v komparaci s původními členskými zeměmi EU
(Klára Bíbová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/8942 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumption and Consumers’ Behaviour in Cosmetics Industry in China
(Qianyi Liu)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h97swi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The emerging market of cosmetics for men - What are the adoption barriers?
(Zuzana Orlichová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29886 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
(Markéta Šeligová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/155038 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání reklam generací Z na trhu kosmetiky
(Anastasia Pseirakis)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//3u10nd// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
(Valérie Skuplíková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149665 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
(Petra Myslivečková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76534 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma